top of page

Passief inkomen met Mozzeno

Velen die mij kennen weten dat ik nogal gebeten ben door de FIRE beweging. Zo snel mogelijk financieel krachtig worden zodat je niet meer afhankelijk bent van de geldstroom van je vaste 9/5 job en de ratrace die daar bij komt kijken.


Ik bewandel daarvoor meerdere pistes, maar vandaag wil ik jullie laten kennismaken met Mozzeno: een online beleggingsplatform waarbij particulieren, zoals jij en ik, geld kunnen uitlenen aan andere particulieren en bedrijven die het nodig hebben. En in tegenstelling tot andere beleggingen, heb je hier dus helemaal geen beurskennis voor nodig.(Want dat heb ik niet!) Echt iedereen kan het!


Hoe werkt het?

Je kan eenvoudig en snel hier een profiel aanmaken. Je eerste storting moet wel minimum €500 bedragen, stortingen erna zijn volledig op eigen tempo en aan minumum €100. Vervolgens kan je helemaal zelf beslissen aan wie je jouw geld (of een deeltje ervan) zal uitlenen. Je kan per lening, op Mozzeno ook wel Notes genoemd, eenvoudig de rentevoet en termijn aflezen. En als je kiest voor een Note met het label 'PROTECT', dan heb je ook nog eens kapitaalszekerheid, moest de leningnemer ineens niet meer afbetalen.


Zo weet ik bv. dat ik mee geïnvesteerd heb op de zonnepanelen bovenop de gebouwen van Stella Artois/InBev in Leuven. Leuk toch?

En het beste van al, je verdient er ook nog iets mee! Over een (héél) passief inkomen gesproken. 😎


Heb jij een passief inkomen?

Laat me weten hoe jij financiëel de ratrace ontvlucht!




0 opmerkingen

Gerelateerde posts

Alles weergeven
bottom of page