top of page

BOEK VAN DE MAAND

Iedere maand deel ik graag met jullie mijn favoriete boek dat ik in de afgelopen periode gelezen heb. Kortom, mijn boek van de maand!


Ik deel dit boek omdat het mij nieuwe inzichten heeft gegeven, geinspireerd of gewoon omdat het volgens mij écht de moeite waard is om aan te schaffen en te lezen.



Voor november 2023 is dit...



'De Hangmatbelegger'

van Bondsema - Nijsmans


De laatste tijd is er één boek dat de boekenwinkels verovert en de positieve lezersreviews vliegen je dan ook om de oren. Ik ben ook helemaal fan geworden na het lezen van dit boek. Het leest als een trein en is vooral ontzettend toegankelijk voor de beginnende belegger.


De twee auteurs, die zichzelf graag financiële experts noemen, nemen je mee op een boeiende reis en onthullen alle basisbegrippen die je moet kennen om te starten met beleggen. Ze brengen de actuele problemen aan het licht waar mensen zoals jij en ik tegenaan lopen, en bieden ook meteen oplossingen.


Met behulp van persoonlijke voorbeelden tonen ze aan dat beleggen niet alleen is weggelegd voor de 'lucky few', maar dat werkelijk iedereen - zelfs vanuit zijn hangmat - kan beleggen. Het is geen mysterieuze praktijk voor beursfanaten of een riskant gokspel, maar kan ook gewoon heel eenvoudig en laagdrempelig zijn!


Wat dit boek extra interessant maakt, is dat de auteurs een kijkje geven in hun kant-en-klare voorbeeldportefeuilles die je gewoon kunt kopiëren als je écht geen zin hebt om er zelf over na te denken.


Kortom, dit boek van de maand is een absolute must-have als je ooit hebt gedacht dat beleggen niet voor jou is weggelegd of te ingewikkeld is! Dus waar wacht je nog op? Duik in de wereld van beleggen en ontdek hoe jij ook vanuit je luie stoel kunt profiteren!



0 opmerkingen

Gerelateerde posts

Alles weergeven
bottom of page